5. – 9. 7. 2000

siskin na Kawasaki KLR650 Tengai
Brtňák s Lenkou-náčelníkem na Yamaha XTZ750 Super Tenéré
Chosé na Kawasaki GPZ500
Dan s Ivánkem na Yamaha FJ750 (asi)
Žežour na Suzuki DR Big
siskinka s cca pětiměsíčním pupíkem a s Jiříkem (1rok) v Opel Astra jako doprovodné vozidlo

středa 5. 7. 2000 – 173,8km

V 9:30 vyrážíme z Českých Budějovic od Brtňákovo garáže. První zastávku máme v Jindřichově Hradci. Zvenku si prohlížíme zámek a jedeme do Hospříze na oběd. Po obědě jedeme na Dalešickou přehradu do kempu Hartvíkovice. Stavíme stany a jdeme se vykoupat, voda je děsně ledová. Po koupeli jdeme na skálu nad přehradou, kde je vyhlídka. Jiříka nesu na zádech v sedačce/krosně. Řádně nám vytrávilo takže po vycházce v kempu večeříme. Hanka, která má dnes službu, hlídá a uspává ve stanu Jiříčka. Všichni ostatní se přesouváme do místní občerstvovny. Brtňák s Danem se dohadují jestli je možný natáhnout prezervativ na hlavu. Od slov není dlouho k činům a během chvilky už to oba zkouší. Nepovedlo se. Ale moc nescházelo.

čtvrtek 6. 7. 2000 – 176,2km

Náš Jiřík se vyspal do růžova a od rána z něj leze samé „brrrm, brrrm, hahaha, hahaha“. Všichni z toho mají ohromnou srandu a celý zbytek cesty to po něm všichni opakují. Žežour nás dneska opustil a vrací se domů. My jedeme na hrad Buchlov. V průběhu cesty si různě přehazujeme motorky, občas i spolujezdkyně, a testujeme jak to komu jezdí. Nemyslím ty spolujezdkyně. Na poslední úsek před Buchlovem jsem nasedl na Danovu Yamahu, za mně si sedla Ivánek a jedeme. První rozjezd jsem nějak nezvládl. Nikdo mi neřekl, že ručička otáčkoměru se musí dostat podstatně výš než u mého jednoválce. Po chvilce jsem na to přišel a jedu. Ostatní mezitím zmizeli. Pokusil jsem se je dojet, ale nezvládl jsem to. Na hrad Buchlov nicméně přijíždíme jako první. Hned po nás přijíždí Hanka s Jiříkem. Ostatní jsou makovci a bloudí. Po chvilce nás našli a jdeme do hradu. Po prohlídce několika venkovních expozic jedeme dál. Všichni jedou do Luhačovického kempu a já s Hankou jedeme do Buchlovic na zámek. Potom za nima do kempu. Dnes mám službu u Jiříka já a Hanka se zbytkem vyrazili na prohlídku Luhačovic. Na promenádě si dávají vodu z nějakého léčivého pramenu, a protože kemp je od města docela daleko, vrací se úplně unavený. Ještě že jsem s nima nešel.

pátek 7. 7. 2000 – 130km

Ráno zjišťujeme, že Brtňákovi chcípla baterka. Posíláme ho z vršku a motor naštěstí naskakuje. Jedeme tedy nejdřív do Zlína sehnat novou baterku. Voláme na pomoc místního (skoro Budějčáka) motorkáře Karla. Chvilku na něj a Brtňáka čekáme na parkovišti než najdou baterkárnu. Potom se s ním loučíme a jedeme dál. Začalo se zatahovat a mrholí. Tentokrát směr Radhošť. Vyjíždíme pod vrchol a jdeme k soše Radhoště. Už s deštníkem. Po výšlapu si sedáme v místním bufáči a trochu se občerstvujeme. Potom sjíždíme do Rožnova pod Radhoštěm do Sport Campu. Stavíme stany, dáváme si pivo. Protože Rožnov znám, zůstávám opět ve stanu s Jiříčkem a Hanka jde s ostatními do města. Cestou potkali jakési trampolínové centrum, kde si mohli za mírný bakšiš zaskákat. Moc dobrý nápad to nebyl. Dan si narazil patu, Brtňák zablokoval krk a Chosé se kousnul do jazyka.

sobota 8. 7. 2000 – 126km

Po snídani jedeme do Valašského muzea v přírodě. Procházíme skanzen, jdeme do Mlýnské doliny, do dřevěného městečka a vyrážíme zpátky na jih Moravy. Cestou stavíme na oběd v pizzerii. Zajíždíme do kempu Relaxa ve Sloupu v Moravském krasu. Celý den se smějeme Chosému, že přes ten nakouslej jazyk krásně šišlá. V kempu kluci našli plastovej špunt a hned začali vymejšlet ptákoviny. Nejlíp se dal vystřelovat z výfuku mého jednoválce. Po postavení stanů se přesunujeme do místní hospůdky. Hanka hlídá Jiříka. Párkrát se vracím zkouknout, jak jí to jde. Při jedné cestě do hospůdky vidím Chosého jak si pod vodovodem myje ruce a nůž od krve. Už prý ho to naše posmívání na jeho šišlání nebavilo, tak si ten plandající nakouslej kousek jazyka uříznul. Brrr, holt je to hodně drrrrrsnej motorkář. V hospodě mu pomáháme desinfikovat ránu vydatným popíjením Prostějovské Režné. Ivánka v popíjení vydatně pobízíme slovy „Ivánku cink“. Docela jí to šlo.

neděle 9. 7. 2000 – 220km

Ráno jedeme do Sloupsko-Šošůvských jeskyní. Prohlídka trvá 2 hodiny. Jiříka opět nosím na zádech v krosničce. Chvíli houká a potom ho jeskyně přestaly bavit a usnul. Pak si dáváme oběd a tradá směrem k domovu. Protože Hanka s autem nedokáže udržovat naše tempo, dáváme si ještě mezi sraz v Třebíči u benzínky. Odtud už to pereme každý na vlastní triko. Hanka si docela užila, protože Jiřík začal v autě pokňourávat a od Třeboně už řval jako blázen. Poslední sraz byl u Brtňáka u garáže. Z auta se vykládají poslední věci a jedeme domů.